Avbryt
Börja följ

Fyll i din e-postadress för gratis uppdateringar om Vedums AIS

Följ

Vedums AIS

Följ oss för uppdateringar
Följ

Vi använder cookies för att ge dig bästa upplevelsen. Läs vår cookiepolicy här. Genom att fortsätta använda tjänsten godkänner du denna.

Okej

Har du flyttat??

26 jun 2018 8 kommentarer 670 visningar
Hanna Lindström Kassör
8 kommentarer
  • 3 jul 2018 Dick Högemark

    Jag har inte flyttat

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jul 2018 Hanna Lindström

    Perfekt Dick, då har ju din faktura troligtvis hamnat rätt.

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jul 2018 Hanna Lindström

    Eller har du inte fått någon?

    Rapportera

    Rapportera

  • 3 jul 2018 Dick Högemark

    Alldeles rätt har inte fått någon

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jul 2018 Lars Åke Karlsson

    Hanna. Det är många som ringt mig att de inte fått någon inbetalningskort som jag har hänvisat till kansliet så tyvärr är Dick inte ensam.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jul 2018 Hanna Lindström

    Utskicken går i första hand till den e-postadress som är angiven. Om den inte används eller inte bevakas så förstår jag att man upplever att man inte fått någon faktura. Jag ser att just Dick i det här fallet fått en faktura utskickad till den e-post som finns i uppgifterna. Jag skickar helt enkelt en ny till hemadressen.

    Lars-Åke du får gärna kontakta mig i frågan om vilka som kontaktat dig så ska jag ombesörja att de får en ny faktura skickad till sig. Mvh Hanna

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jul 2018 Lars Åke Karlsson

    Ok då kommer jag göra det.

    Rapportera

    Rapportera

  • 6 jul 2018 Hanna Lindström

    Tack snälla!

    Rapportera

    Rapportera

Du måste logga in för att kommentera

Logga in